Tanssikengät, -vaatteet ja -tarvikkeet tanssiin kuin tanssiin!

Tanssijan oma kauppa!

Tuotteiden palauttaminen on ilmaista ja nopeaa!

Tanssikengillä, -vaatteilla ja -tarvikkeilla on 14 päivän ilmainen vaihto- ja palautusoikeus. Täytä tilauksesi yhteydessä saamasi palautuslomake ohjeiden mukaisesti ja lähetä se meille palautuksesi mukana. Katso tarkemmat vaihto-ja palautusehdot alta.

Tanssikurssien ilmoittautuminen ja kurssimaksun maksaminen ovat sitovia. Ilmoittautumisen voi peruuttaa, mutta maksuja emme palauta (Kuluttajansuojalaki peruuttamisoikeudesta 6. luku 16§). Mikäli asiakas haluaa vaihtaa kurssia, ilmoittautumisen voi vaihtaa toiselle samanhintaiselle tai saman kestoiselle kurssille, tai siirtää toiselle henkilölle. Muutos tulee tehdä ennen tapahtuman alkua ottamalla yhteyttä info@tanssikurssit.fi.

Tanssikenkien, -vaatteiden ja -tarvikkeiden vaihto-ja palautusehdot

Tanssipuodin tuotteiden vaihto/palautus on oikeutettu vain, jos tuote on ehjä (ellei se ole ollut viallinen jo saapuessa) eikä siinä ole minkäänlaisia käytönjälkiä. Jos tuotteissa on esimerkiksi lemmikkieläimen karvoja, emme voi hyväksyä palautusta. Samoin voimakkaat hajusteet, deodoranttijäljet ja muut mahdolliset käytön jäljet johtavat palautuksen hylkäämiseen.

Tuote on palautettava alkuperäisessä pakkauksessaan ja myös pakkauksen on oltava alkuperäisessä kunnossa. Ethän siis kiinnitä osoitetarraa tms. suoraan kenkälaatikon päälle. Mikäli palautettu pakkaus on vioittunut, voimme periä 10€:n korvauksen asiakkaalta pakkauksen uusimisesta.

Mittatilaus- ja erikoistilaustuotteilla, jotka eivät kuulu normaaliin varastovalikoimaamme, ei ole vaihto- tai palautusoikeutta. Palautusoikeuden piiriin eivät kuulu myöskään sukkahousut, cd-levyt, kirjat ja kalenterit.

Mikäli asut Suomessa, on palautus sinulle ilmainen Matkahuollon kautta, kun kirjoitat pakettiin osoitteemme lisäksi 'asiakaspalautus' sekä sopimustunnuksemme 9522805.

Huomaathan, että ilmainen palautus koskee vain Matkahuollon kautta lähetettyjä paketteja. Postin kautta lähetettävissä palautuksissa asiakas on maksuvelvollinen.

Pyydä aina kuitti palautuksestasi, sillä palautuksesi on mahdollisen katoamistapauksen sattuessa Matkahuollon vastuulla. Ilman kuittia kadonnut palautus on omalla vastuullasi.